Pages

22 Juni 2009

ulang taon jakarte






eh penonton…

abang none ncang ncing nyak babe..

tanggal 22 juni pan hari ulang taon kota jakarte nih..

kalu gitu aye ucapin selamet ye buat kota jakarte nyang berulang taon ke 482 kali nye..

banyak kriaan diadain selame berlangsungnye acare HUT inih, diantarenye nih ade berbagai pestipal, macem pestipal pasar baru, East Jakarta Folklore pestipal, Batavia Art pestipal dan juga kriaan laen nyang diadain di taman menteng ame taman ayodya, trus masing banyak acare-acare laen nyang kagak bise aye sebutin satu per satu, saking buanyaaknya cing..pokoknye nih kota jadi tambah meriah dah, salah satu acare nyang sempet aye satronin yaitu Batavia Art pestipal nyang diadain di taman fatahillah..entu tuh nyang lokasinye deket ame stasiun beos, pestipal inih menampilkan stan-stan dari 12 museum nyang ade di jakarte plus ame komunitas jadul serta acare musik kesenian khas budaye betawi, ade satu panggung gede disediain ame panitie tepat di depan museum fatahillah, bagi warge jakarte nyang saben ari liat macet, acare kayak beginian cukup membuat terhibur juga nih kayaknye..

sekali lagi selamet deh buat ibukota..
semoge awet dalam menghargai nilai sejarah nyang terkandung..
supaye kagak gampang tergerus ame nyang namanye hedonisme juge segale polutan..

semoge aje jakarte kagak tenggelem..
semoge aje senayan kagak jadi digadein..

berikut kite kenang kembali deh lagu dari almarhum haji bang benyamin s…
nyok..nyok..nyok..

"kompor meledug"

aah...! Nyak banjir!

Jakarta kebanjiran, di Bogor angin ngamuk
Ruméh ané kebakaran garé-garé kompor mledug
Ané jadi gemeteran, wara-wiri keserimpet
Rumah ané kebanjiran gara-gara got mampet

ati-ati kompor meledug
ati ané jadi dag-dig-dug
hehe.. jatuh duduk
ayo-ayo bersihin got
Jangan takut badan blépot

Coba enéng jangan ribut, jangan padé kalang kabut

Aarrrgh!!...

10 komentar:

♥ Neng Aia ♥ mengatakan...

hepi bluzday jakarte!

bersihin tuh sampahnye!

heiehiehie

Elsa mengatakan...

setiap tanggal 22 juni, aku merayakan sesuatu... bukan ulang tahun jakarta, tapi ulang tahunnya Ibuku tercinta.

kalo jakarta...
hhm... gak pernah hidup di jakarta sih, jadi gak ngaruh apa-apa

kawanlama95 mengatakan...

hapy birthday jakarta, semoga tak macet lagi and panas.
wah poto kota tuh.

zujoe mengatakan...

hidupp yaharta... semoga semakin tua semakiin cantik dan lepas dari banjir...

kasian kalo banjir teruusss...

zujoe mengatakan...

mas speda onthel tuanya asik bgt tuhh...

Rakhmat mengatakan...

Selamet ye buat ibukota Jakarta..
semoga tetap menjadi kebanggan kita bangsa Indonesia.

zujoe mengatakan...

hihi... tingkyu ya mas dah nge-vote blog butut berkutu ntuh....

ayo.. ayo... sapa lagi yang pengen voting? sok atuuh hihi...

zujoe mengatakan...

mas aku mampir lagi buat nyewa sepeda onthel ahh...

hari Lazuardi mengatakan...

to neng aia :
sampah nyang saben ari dikirim ke bantar gebang itu ya.. kagak ade abis-abisnye tuh kayaknye..

to elsa :
wah samaan ame jakarte, kalu lagi ade di jakarte bisa dirayain ame orang sejakarta tuh..selamat ulang tahun ya buat ibunya elsa :)

to kawanlama :
kalau semua mobil dan motornya di parkir baru ga macet.. hehe..

to zujoe :
tua, cantik, ga kebanjiran, kayaknya nenek2 lagi naik perahu karet tuh..
nyewa sepeda buat jadi ojek sepeda, biar dapet duit buat beli sepeda sendiri..
atau buat beli ucing lagi..
hehe...

to rakhmat :
harus selalu ada yang dibanggakan di tengah keruwetannya...

petunjukinvestasi mengatakan...

selamat ulang tahun jakartaku, jakarta kita

terima kasih

Dea Situmorang